x
Onay...
x
Hata...
x
Bilgi...
x
Başarılı...
Mimarlık ve Tasarım Fakültesi
TR
TR
EN
KAPAT
ÜNİVERSİTEMİZ
İhaleler
Üniversite Logolarımız
Kalite Yönetim Koordinatörlüğü
Neden Maltepe Üniversitesi?
Üniversite Komisyonları
Bilgi Edinme Birimi
Yönetim Kurulu
Senato
Rektörlük
Mütevelli Heyeti
Rektörden…
Kurucudan...
VAKIF VE KURUMLAR
Bodrum Club Marma Hotel
Marma Hotel İstanbul Asia
Maltepe Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi - MayaTTO
Maltepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Marmara Eğitim Kurumları
İstanbul Marmara Eğitim Vakfı (İMEV)
İDARİ BİRİMLER
Arama Kurtarma Birliği
Engelli Öğrenci Birimi
Uluslararası Ofis - International Office
Yapı İşleri ve Teknik İşler
Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Personel Daire Başkanlığı
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
Basın, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Daire Başkanlığı
ÖĞRENCİ
AKADEMİK BİRİMLER
ADAY ÖĞRENCİ
İLETİŞİM
444 65 87
Marmara Eğitim Köyü 34857 Maltepe / İSTANBUL
MENÜ
Yönetim
Tanıtım
Dekanlık
Fakülte Kurulları
Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Komisyonları
Akademik Danışma Kurulları
Misyon ve Vizyon
Akademik Kadro
Öğrenciler
Yönergeler
Uygulamalı Eğitim
Maket Atölyesi
Erasmus Anlaşmaları
Kalite
Birim Kalite Temsilcileri
Akreditasyon
Birim İç Değelendirme Raporları (BİDR)
Kalite Dokümantasyon
Çevrimiçi Sergi
Anasayfa
Bölümler
2- İç Mimarlık Bölümü
Mezunların Mesleki Profili
Paylaş
Mezunların Mesleki Profili
Tarayıcınız uzak site bağlantısını desteklemiyor!.
2- İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ
Program Hakkında
Danışma Kurulu
Kazanılan Derece
Kazanılan Derecenin Düzeyi
Kayıt Kabul Şartları
Önceki Öğrenmenin Tanımlanması
Kazanılan Derece Gereklilikleri ve Kurallar
Program Tanımı
Program Temel Öğrenme Çıktıları
Mezunların Mesleki Profili
Bir Üst Dereceye Geçiş
Öğretim Programı Diyagramı
Sınavlar, Değerlendirme ve Notlandırma
Mezuniyet Koşulları
Çalışma Türü
Program Direktörü
Dersler
TYYÇ/Program Temel Öğrenme Çıktıları İlişkisi
Temel Alan Yeterlilikleri/Program Temel Öğrenme Çıktıları İlişkisi
TYYÇ/Temel Alan Yeterlilikleri/Program Temel Öğrenme Çıktıları İlişkisi
Ders-Program Temel Öğrenme Çıktıları İlişkisi
Düşüncede Özgür, Eğitimde Çağdaş, Bilimde Evrensel