Erasmus Koordinatörlüğü
|
Dr. Öğr. Üyesi Demet AVCI ALPAR (Koordinatör)
|
1. Üniversite Erasmus Koordinatörlüğü ile eşgüdüm ve uyum içerisinde çalışmak.
2. Erasmus Programı’nı öğrenci ve öğretim elemanlarına tanıtmak.
3. Erasmus süreci ile ilgili olarak öğrenci ve öğretim elemanlarına danışmanlık yapmak.
4. Yurt dışındaki üniversiteler ile yeni bağlantılar kurmak.
|
Arş. Gör. Selay DENİZ KONUR (Koordinatör yardımcısı)
|
Eğitim Koordinatörlüğü
|
Dr. Öğr. Üyesi Hatice ERDOĞAN (Lisansüstü Eğitim Koordinatörü)
|
Doç. Dr. Füsun AFŞAR (Lisans Eğitim Koordinatörü)
|
Dr. Öğr. Üyesi Ece ALAGÖZ (Lisans Eğitim Koordinatörü)
|
Web ve Sosyal Medya Koordinatörleri
|
Arş. Gör. İlknur YAZICIOĞLU
|
Türkçe ve İngilizce Web Sayfası Koordinatörü
|
Arş. Gör. Ozan ÖZKOL
|
Arş. Gör. Adife Ahsen ÇETİN
|
Arş. Gör. Ozan ÖZKOL
|
Yüksekokul Sosyal Medya Hesabı Koordinatörü
|
Ölçme ve Değerlendirme Komisyonu
|
Komisyonun Görevleri
|
Dr. Öğr. Üyesi Demet AVCI ALPAR (Başkan)
|
1. Üniversitede gerçekleştirilen sınavların geçerlik ve güvenirliğini sağlamak amacıyla ilgili birimlere rehberlik etmek.
2. Hemşirelik Yüksekokulunun ölçme ve değerlendirme süreçlerini düzenli olarak izleyip değerlendirmek.
3. Sınav sonuçlarını analiz ederek üniversite yönetimine rapor sunmak.
4. Öğretim elemanlarına ölçme ve değerlendirme yöntemleri konusunda eğitim ve danışmanlık desteği vermek.
5. Üniversitenin ölçme ve değerlendirme politikalarının mevzuata ve kalite standartlarına uygunluğunu sağlamak.
|
Doç. Dr. Behice EKİCİ
|
Dr. Öğr. Üyesi Şenay ÖZTÜRK
|
Öğr. Gör. Dr. Tuğba BOZDEMİR
|
Öğr. Gör. Doğa ULCAY
|
Arş. Gör. İlknur YAZICIOĞLU
|
Arş. Gör. Selay DENİZ KONUR
|
Arş. Gör. Ozan ÖZKOL
|
Arş. Gör. Adife Ahsen ÇETİN
|
2.3. ve 4. sınıf öğrenci temsilcileri
|
Akran Önderliği Komisyonu
|
Komisyonun Görevleri
|
Öğr. Gör. Dr. Tuğba BOZDEMİR (Başkan)
|
1. Hemşirelik Yüksekokulunda ve Üniversite genelinde öğrenciler arasında etkili iletişim ve işbirliğini sağlamak üzere akran ilişkilerini desteklemek.
2. Akademik ve sosyal etkinlikler düzenleyerek üniversite yaşamının zenginleşmesine katkıda bulunmak.
3. Öğrenci geri bildirimlerini toplar, değerlendirir ve üniversite yönetimine ileterek sorunların çözümüne yardımcı olmak.
4. Üniversite içindeki liderlik ve inisiyatif projelerinde öğrencilerin aktif rol almasını teşvik etmek.
5. Akademik ve kişisel gelişim için akran mentorluğu programlarını organize etmek ve yönlendirmek.
|
Dr. Öğr. Üyesi Emine EKİCİ
|
Öğr. Gör. Doğa ULCAY
|
Arş. Gör. İlknur YAZICIOĞLU
|
Arş. Gör. Adife Ahsen ÇETİN
|
Öğrenci Dilara GÜRSEL
|
Öğrenci Ahmethan BALCI
|
Yayın Komisyonu
|
Komisyonun Görevleri
|
Dr. Öğr. Üyesi Ece ALAGÖZ (Başkan)
|
1. Üniversite genelinde ve Hemşirelik Yüksekokulunda akademik yayın stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanmasında yol gösterici rol üstlenmek.
2. Yayın süreçlerinin etik ve kalite standartlarına uygunluğunu sağlamak amacıyla düzenleyici denetimler gerçekleştirmek.
3. Hemşirelik Yüksekokulu’na özgü yayın kriterlerini de göz önünde bulundurmak.
4. Araştırma çıktılarının ulusal ve uluslararası arenada tanınırlığını artıracak stratejik planlamalar yapmak; Hemşirelik Yüksekokulu’nun bilimsel yayın performansına özel vurgu yapmak.
5. Yayın performans göstergelerini izleyip analiz ederek, bilimsel görünürlüğü artırmaya yönelik iyileştirme önerileri sunmak ve Hemşirelik Yüksekokulu’nun yayın faaliyetlerini desteklemek.
6. Akademik dergiler, konferanslar ve diğer yayın organlarıyla işbirliği içerisinde, bilimsel iletişim ve bilgi paylaşımını desteklemek; Hemşirelik Yüksekokulu’nun da bu ağ içerisinde etkinliğini artırmak.
|
Dr. Öğr. Üyesi Gizem KUBAT BAKIR
|
Doç. Dr. Füsun AFŞAR
|
Arş. Gör. Selay DENİZ KONUR
|
Arş. Gör. Ozan ÖZKOL
|
Arş. Gör. Adife Ahsen ÇETİN
|
Akreditasyon Komisyonu
|
Komisyonun Görevleri
|
Tüm öğretim elemanları
|
1. Hemşirelik yüksekokulunun akreditasyon süreçlerini planlamak ve koordinasyonunu sağlamak.
2. Hemşirelik eğitiminin akreditasyon standartlarına uygunluğunu düzenli olarak değerlendirmek.
3. Akreditasyon başvuru dosyası için gerekli belgelerin hazırlanmasını organize etmek ve takip etmek.
4. Akreditasyon kurumları ile iletişimi yönetmek ve iş birliğini geliştirmek.
5. Akreditasyon sonuçlarını analiz ederek yüksekokul yönetimine raporlamak ve gerekli iyileştirme önerilerini sunmak.
6. Akreditasyon sonrası süreçte kalite standartlarının sürdürülebilirliğini takip etmek.
|
Mentörler
|
2.3. ve 4. sınıf öğrenci temsilcileri
|