İletişim Fakültesi

2. AD’O CLOCK Reklamcılık Günleri Dijital Reklam & Etik Başlığıyla 7-8 Mayıs 2024 Tarihlerinde Gerçekleşti.

2. AD’O CLOCK Reklamcılık Günleri Dijital Reklam & Etik Başlığıyla 7-8 Mayıs 2024 Tarihlerinde Gerçekleşti.

 

Maltepe Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım (İngilizce) Bölümünün düzenlediği Ad O’Clock Reklamcılık Günleri, dijital reklamcılık ve etik konularını çoklu bakış açısıyla ele alarak büyük ilgi gördü. Etkinlik, 2 gün boyunca alanında uzman konuşmacıları ağırladı ve öğrenciler ile sektör profesyonellerini buluşturdu.

 

İlk Gün: Dijital Dünyada Etik ve Verinin Rolü

 

Etkinliğin ilk gününde, Group M Kurucu Ortağı Simge Ayzit  ve Group M Data Analitiği Direktörü Semih Açıkgöz veri ve verinin kullanımında etik konularına değindi. Ayzit, dijital çağda verinin nasıl kullanılması gerektiği ve bu kullanımın etik boyutları üzerine önemli bilgiler sundu. Günün ikinci konuşmacısı 4Play Mobile Solutions’da Growth Manager olarak görev yapan İbrahim Mert, "Growth Marketing vs Big Data" başlıklı konuşmasıyla dijital pazarlama stratejilerinin büyük veri ile nasıl şekillendiğini anlattı. Günün üçüncü konuşmacısı Albayrak Holding Bölge Direktörü Muzaffer Can Atak ise, "Yapay Zekanın Bulunduğu Dünyada İşsiz mi Kalacağız?" başlıklı sunumuyla yapay zekanın iş dünyasındaki etkilerini bizlere aktardı.

 

İkinci Gün: Dijital Platformlar ve Etik İlkeler

 

AD’O CLOCK Reklamcılık Günlerinin diğer günü, PİKAN Ajans kurucu ortağı Pınar İlkiz'in "Dijital Platformlar Hepimizi Gözetiyor mu?" konulu sunumuyla başladı. İlkiz, dijital ve fiziksel dünyanın birleştiği noktada, kişisel gizliliğin nasıl etkilendiğini ele aldı. İkinci konuşmacımız Etik ve İtibar Derneği Kurumsal İletişim Uzmanı Özge Özbayhan ise, "Dijital Çağda Reklamcılık: Etik İlkelerle Geleceği Şekillendirmek" başlıklı konuşmasıyla dijital reklamcılığın geleceğini ve etik kuralların bu gelecekteki yerini anlattı. Günün son konuşmacısı Conscious Lab  Kayhan Dural, "Yapay Zeka ile  Yaratıcı Strateji" başlıklı sunumuyla yapay zeka kullanarak etkili kampanyaların nasıl oluşturulabileceğini eğlenceli ve öğretici bir şekilde paylaştı.

 

Ad O’Clock Reklam Günleri etkinliği, dijital reklamcılık ve etik konularında katılımcılara kapsamlı bir bakış açısı sunarak büyük beğeni topladı. Etkinliğe katılan öğrenciler ve sektör profesyonelleri, sunumlar sayesinde dijital dünyada karşılaşılan etik sorunlar ve bu sorunlara dair çözüm önerileri konusunda derinlemesine bilgi sahibi oldular.

 


Düşüncede Özgür, Eğitimde Çağdaş, Bilimde Evrensel