Fibabanka || Pazarlama İletişimi Yönetmen Yardımcısı / 01.2020
GENEL NİTELİKLER
- Üniversitelerin ilgili Lisans bölümlerinden mezun,
- Pazarlama, reklam ve/veya PR aktiviteleri, sponsorluk ve etkinlik yönetimi alanlarında en az 4 yıl deneyimli,
- Takım çalışmasına yatkın ve iletişimi kuvvetli,
- MS Office programlarına iyi derecede hakim,
- Proaktif ve çok yönlü çalışma disiplinine sahip,
- İyi derecede İngilizce bilen,
- Sınırları zorlayan, cesur ve açık fikirli,
- İletişim becerisi yüksek, şirket içi departmanlar ile ortak proje yürütebilecek,
- Yeniliklere ve gelişime açık, sektördeki fırsatları takip eden ve mevcut duruma adapte edebilen,
- Yüksek sorumluluk ve güçlü iş takibi disiplinine sahip,
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış.
İŞ TANIMI
- Bankanın yıllık faaliyet raporlarını hazırlamak,
- Tüm ürün ve hizmetlerin bankanın marka kimliğine uygun tanıtılmasını sağlamak,
- Banka stratejisi ve hedefleri paralelinde, bankanın pazarlama ihtiyaçlarını anlayarak projeler geliştirmek ve bu projelerin uygulama aşamasını takip etmek,
- Yıllık reklam ve medya planını ve bütçesini oluşturmak, takibini yapmak,
- Markalar ve reklam çalışmaları için pazar araştırması ihtiyaçlarını belirlemek,
- Reklam çalışmalarıyla ilgili sözleşmeleri hazırlamak, uygulamak ve sözleşme şartlarının yerine getirilmesini sağlamak,
- İşkolu kampanya ve duyurularına ait görsel malzemelerin şube içinde yer alması konusundaki koordinasyonu sağlamak, hedef kitleye göre doğru lokasyonda doğru ürünle ilgili görsel malzemelerin doğru zamanda konumlandırılmasını sağlamak,
- Medya satın alımı yapılan işler için yapılacak sözleşmeleri hazırlamak ve onaylatmak,
- Banka ile ilgili basında yer alan haberleri takip etmek ve raporlamak,
- Basın bültenlerini PR ajansı ile koordineli şekilde hazırlamak ve süreci yönetmek,
- Basın toplantılarını PR ajansı ile koordineli şekilde düzenlemek,
- Tüm mecralardan gelen reklam tekliflerini değerlendirmek,
- Oluşturulan etkinlik planlamasına göre, banka içi ve dışı tüm organizasyonların gerçekleştirilmesini sağlamak ve etkinlikler sonrasında sonuçları değerlendirmek, (Vizyon, Satış Toplantıları gibi)
- Bankanın tüm sponsorluk çalışmalarının A’dan Z’ye yönetilmesini sağlamak.
HIZLI BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ!