Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM) | Maltepe Üniversitesi Kitapları || Kriz Yönetiminde İletişim Stratejileri (Şahin Karasar, Meltem Çiçek ve M. Hasan Uncular)
Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM)

Maltepe Üniversitesi Kitapları || Kriz Yönetiminde İletişim Stratejileri (Şahin Karasar, Meltem Çiçek ve M. Hasan Uncular)

Paylaş

Maltepe Üniversitesi Kitapları || Kriz Yönetiminde İletişim Stratejileri (Şahin Karasar, Meltem Çiçek ve M. Hasan Uncular)

#BilgimizOlsun’da bu hafta Rektörümüz Sayın Prof. Dr. Şahin Karasar ve hocalarımız Dr. Öğr. Üyesi Meltem Çiçek ve Dr. Öğr. Gör. M. Hasan Uncular’in birlikte kaleme aldıkları “Kriz Yönetiminde İletişim Stratejileri” kitabını sizlerle paylaşmak istiyoruz.

#mikambilgimizolsun #maltepeuniversitesikitaplari #sahinkarasar #meltemcicek #hasanuncular #krizyonetimi #iletisimstratejileri

#yolunbasindamikamyaninda #hepimizeguzelgelecek

 

YAZAR:                Şahin KARASAR, Meltem ÇİÇEK, M. Hasan UNCULAR

YAYINEVİ:          Maltepe Üniversitesi Kitapları

Kriz Yönetiminde İletişim Stratejileri; işletmenin varlığını tehdit eden beklenmedik durumlar karşısında iletişim çalışmalarının önemini dile getiriyor. Özellikle kriz öncesindeki dönemlerin, işletmeler için marka iletişimi ve itibar yönetimi bağlamında çok değerli olduğunu vurguluyor ve bu dönemlerde hayata geçen iletişim çalışmalarının, kriz esnasında da işletmenin hedef kitle gözündeki olumlu imajını koruyacağını anlatıyor. Bu amaçla; krizlerin en fazla yaşandığı sektör olan havacılık sektörü üzerinden örnek iletişim çalışmalarını ve bunların basına yansımalarını ele alıyor.

Kendi gök kubbemizden uzaya giden yolda atılan güçlü adımlar, özel gün iletişiminin marka itibarına etkisi, uçak kazaları, kriz yönetiminde şeffaflığın önemi, operasyonel bağlamda bir başarı hikâyesi olan Büyük Göç gibi ele aldığı çok sayıda çarpıcı örnekle üniversitelerin İletişim Fakülteleri ve Havacılık bölümleri için farklı bir kaynak niteliği taşıyan kitap, disiplinler arası yaklaşımıyla havacılık sektöründe kriz öncesinde/esnasında yapılan Halkla İlişkiler çalışmalarının ne kadar kıymetli olduğunun altını çiziyor.