Koton || Dijital Pazarlama Sorumlusu (02/2021)
ARANILAN NİTELİKLER
• Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
• Ajans ve markalarda pazarlama alanında en az 8 yıl tecrübeli,
• İyi seviyede sözlü ve yazılı İngilizce dil bilgisine sahip,
• İletişim, temsil ve müzakere yeteneği güçlü,
• Problem çözme ve analitik düşünme yeteneği gelişmiş,
• MS Office programlarını aktif kullanan,
• Google Ads, Display&Video 360, Google Marketing Platformlarına bağlı en az 3 sertifikaya sahip olan,
• Google Analytics’i etkin olarak kullanabilen,
• Google AdWords, Facebook Business hesaplarının yönetimi konusunda tecrübeli,
• Takım çalışmasına yatkın
İŞ TANIMI
• Dijital pazarlama stratejileri oluşturmak, planlamak ve yönetmek,
• Facebook, Twitter, YouTube, Tiktok gibi önemli platformlardaki tüm müşteriler için başarılı bir sosyal medya ve topluluk yönetimi stratejisi geliştirmek ve operasyonları yönetmek,
• Dijital, İçerik, ATL, BTL, Medya ve PR ajansları ile koordinasyon sağlayarak tüm iletişim kanallarının dijital hedefler doğrultusunda ilerlemesini sağlamak,
• Marka bilinirliğini artırmak için dijital kampanya süreçlerini yönetmek,
• Çevrimiçi içeriğin kalitesini iyileştirmek için aktiviteler önermek,
• Pazar koşulları ile rakip verilerini değerlendirmek,
• Dijital pazarlama ajans, kreatif ve medya bütçesini hazırlamak ve yönetmek,
• Marka ve E-ticaret ekibi üyeleri ile ortak projelerde çalışmak, iş birliği, bilgi paylaşımı yapmak,
• Google Analytics, Socialbakers ve benzeri programları kullanarak, kanal ve sonuçlarını haftalık, aylık veya üç aylık olarak raporlamak,
• Hızlı değişen şirket ve pazar gündemine uyum sağlayarak, içerik ve kampanya akışlarını günceli yönetecek şekilde sürekli gündemi yansıtacak şekilde tutmak,
• Günlük bazlı içerikleri paylaşım standartlarına uygun olarak paylaşımını ve paylaşımının yönetimini yapmak,
• Sosyal medya strateji ve hedefleri çerçevesinde içerik planlamasını yapmak,
• İçerik fikirleri üretmek, ürün brieflerini oluşturmak ve ajanslarla birlikte içerik paketlerini hazırlamak,
• En son teknoloji ve dijital pazarlama trendleri hakkında bilgi sahibi olmak ve gerekli iş geliştirme önerilerinde bulunmak.
Hemen BAŞVUR!