Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM) | Girişimcilik Hikayesi || Serkan Uygur ('16 Pazarlama İletişimi)
Mezunlarla İletişim ve Kariyer Uygulama ve Araştırma Merkezi (MİKAM)

Girişimcilik Hikayesi || Serkan Uygur ('16 Pazarlama İletişimi)

Paylaş

Girişimcilik Hikayesi || Serkan Uygur ('16 Pazarlama İletişimi)

Serkan UYGUR (MA)/ Pazarlama ve Satış Analiz Danışmanı / UYGUR Danışmanlık

1977 yılında Aydın’da doğdum. İstanbul’da oturuyorum. Lisansımı Anadolu Üniversitesi İktisat bölümünde tamamladım. İş hayatıma, 2004 yılında pazarlama ve satış mesleğini icra ederek başladım. Kurumsal firmalarda çeşitli yöneticilik pozisyonlarında görev aldım.

Maltepe Üniversitesi Pazarlama İletişimi Programı’nda yüksek lisans yaptım. UYGUR Danışmanlık adıyla kendi firmamı kurdum. Mesleki tecrübelerimden yola çıkarak faydayı ön planda tuttuğum bir eğitim sistemi dizayn ettim.

Verdiğim Eğitimler: Pazarlama ve Satış, Neuro Marketing Bilimi, Marka ve Kişisel Markalaşma, İtibar Yönetimi, Mentor, Girişimcilik, Liderlik, Kariyer Yönetimi, Yapay Zekâ ve Teknolojiler, Alfa Jenerasyonu ve Kuşaklar.

Sektörel bilgiler verdiğim makalelerimi 2010 yılından beri Linkedin üzerinden paylaşıyorum. Aynı zamanda tecrübelerimin tümünü, kendi sayfam olan www.serkanuygur.com.tr adresinde yayınlıyorum.

Ülkemizdeki üniversite ve üniversite kulüpleriyle 2020 yılı öncesinde yüz yüze eğitimler verdim. 2020 yılı sonrasında ise online eğitimler vermeye devam ediyorum. Üniversitelerin; teknoloji transfer ofisleri (TTO) ve teknokentler ile iş birlikleri yapıyorum. Sektörün önde gelen yöneticileriyle çözüm ortaklıkları kuruyorum.       

Konferanslara ve workshop’lara konuşmacı olarak üniversitelere panelist olarak katılıyorum. Mesleki açıdan değerli ulusal, süreli ve akademik yayınlarda çeşitli makalelerim yayınlanmaktadır.

 

Çalışma Alanlarım ve Hizmetlerim:

  • Web Sitesi Analizi (Neuro Marketing Bilimi kurallarına uygun),
  • Sektörel Piyasa Araştırması,
  • Jenerasyon Analizi ve Raporlaması,
  • Güncel Teknolojilerle Analiz,
  • Demografik ve Kültürel Yapıya Uygun Müşteri ve Tüketici Davranışları Analizi,
  • Tasarım Odaklı Düşünme,
  • Müşteri Deneyimleme Haritasının Çıkarılması,
  • Mesleki ve Akademik Yayınları Yorumlama

Sosyal Medya hesaplarım aşağıda yer almaktadır:

Mesleki çalışmalarıma dair detaylara aşağıdaki bağlantılardan ulaşabilirsiniz:

Akademik Yayınlar

Yayınlanma Aşamasında 

Uygur, S (2020). Bölüm Adı: Market Ecosystem in the Age of Artificial Intelligence, İstanbul.

Uygur. S (2021). Bölüm Adı: Strategic Marketing and Sales Management, İstanbul.

Makalem

Uygur, S (2020). Dijital Dönüşüm ve Aile Şirketlerinde Yeni Trendler.

Uluslararası Yayın

Uygur, S. (2020). Bölüm Adı: Digitalization and Neuromarketing, Kitap Adı: Management & Strategy, Uluslararası Yayın ISBN: 978-605-06365-5-0, Birinci Basım: Ekim – 2020, İstanbul.

Digitalization And Neuromarketing 187 Chapter 11 (Kitabımız, yurt dışındaki bütün üniversitelerde okutulacaktır. Kitabımızın makaleleri İngilizce yayınlanmıştır.)