Uluslararası Ofis

ERASMUS GİDEN ÖĞRENCİ GEREKLİ BELGELER

Paylaş

HAREKETLİLİK ÖNCESİ;

Öğrenim Hareketliliği için; 

Erasmus+ Programı'na katılan tüm öğrencilerin; gidecekleri ülkedeki sağlık kurumlarında alacakları tedavileri karşılayacak sağlık sigortasına sahip olmaları gerekmektedir.
İstenen sağlık sigortası seyahat sağlık sigortası değildir!

Yaptırdığınız sigorta poliçenizin;

Yurt Dışı Eğitim Sağlık Sigortası olduğuna
Ayakta ve yatarak tüm tedavileri karşıladığına
Yurt dışındaki tüm eğitim sürenizi kapsadığına
En az 30.000 Euro’luk teminat
belirten ibareleri taşıdığından emin olunuz. Aksi takdirde sigorta poliçeniz kabul edilmeyecektir.

Staj Hareketliliği için;

Erasmus+ Staj hareketliliğine katılacak öğrencilerin (işyerinde sebep olacakları zararları karşılayan) mesuliyet (sorumluluk) sigortası ve öğrencilerin görevleriyle ilgili olarak (en azından öğrencinin işyerinde uğradığı zararları karşılayan) kaza sigortasını içeren bir tam kapsamlı sağlık sigortası yaptırmaları gerekmektedir.

  • Bölüm Staj Onay Formu (Staja gidecekler için)
  • Pasaport ve Kimlk Fotokopisi
  • Vize Fotokopisi
  • İş bankası Marmara Eğitim Köyü şubesi Euro Hesap cüzdanı fotokopisi (hibeli gidecekler için)
  • Hibe Sözleşmesi (Bütün belgeler ve vize Erasmus ofisine teslim edildikten   
     

HAREKETLİLİK SIRASINDA;

Staj Anlaşması During Mobility (imzalar tamamlanmış olmalı)

Öğrenim Anlaşması During Mobility (imzalar tamamlanmış olmalı)

 

Öğrenci karşı kuruma gittikten sonra almayı planladığı derslerle ilgili değişiklik yapmak durumunda kalırsa değişiklik yapacağı dersleri buradaki bölüm koordinatörünün onayını alarak  öğrenim anlaşmasının During Mobility kısmını hazırlamalıdır. Öğrenci hazırladığı belgeyi kendi imzalayıp buradaki bölüm koordinatörü hocasına da imzalattıktan sonra gittiği üniversitenin Erasmus koordinatörlüğündeki sorumlu kişiye imzalatıp ofisimize iletmelidir.

Güz dönemi için hareketliliğe katılan öğrencilerin hareketliliklerini uzatmak istemeleri durumunda  mutlaka Erasmus Ofisi’ne Öğrenim Hareketliliği Uzatma Formunu iletmeleri gerekmektedir. Dönem uzatma talepleri ofisimiz tarafından onaylandıktan sonra öğrenciler bölüm koordinatörleri ile irtibata geçerek bahar dönemi için yeni bir  öğrenim anlaşması hazırlanmasını sağlar. Öğrenci bu belgelerin tam imzalı birer örneği ile birlikte karşı kurumdan bahar dönemi için alacağı kabul mektubunu ofisimize iletmek zorundadır. 

HAREKETLİLİK SONRASI;